وکیل اداره کار کارفرما مشاوره

مشاوره رایگان کارفرمایان وکیل اداره کار تامین اجتماعی تسویه حساب پرسنل قانون کار

وکیل اداره کار کارفرما مشاوره

مشاوره رایگان کارفرمایان وکیل اداره کار تامین اجتماعی تسویه حساب پرسنل قانون کار

وکیل اداره کار کارفرما مشاوره

کارفرمانیوز پایگاه اطلاع رسانی و دانش افزایی کارفرمایان
دانستنی های حوزه روابط کار و تامین اجتماعی مدیران
مازندران

09901055007

بایگانی

محمدرضا مهرپویا


از همان فردای برگزاری اولین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ که به واسطه لطف دکتر عباسی عزیز جزو مدعوین آن بودم،قصد داشتم یادداشتی بنویسم و ضمن تشکر از گردانندگان چنین رویداد بزرگی به بیان نقطه نظراتم در این خصوص که قطعا نقد هم جزیی از آن بود بپردازم که حواشی فراوان ایجاد شده پیرامون این کنفرانس از سوی فعالان این حوزه مرا از این تصمیم منصرف کرد.

هدف اولیه من از عدم اظهارنظر بموقع آموختن از نظرات صاحب نظران این حوزه بود که شوربختانه با گذشت دو هفته از اتمام این رویداد این مهم بدست نیامد که این امر قطعا از عدم توانایی بنده نشأت می گیرد.

در بین هجمه ای که بنام نقد بر این رویداد وارد شد اظهارنظرهای منطقی و نقدهای منصفانه به تعداد انگشتان دست هم نمی رسید.هر کسی از دریچه خود سنگی پرتاب کرد و سری شکست و شاید دلی.

این کنفرانس به واسطه اولین بودن ایده و برگزاری اش قطعا دچار کاستی هایی گردید که طبیعی بود و حتما هم مورد قبول برگزارکنندگانش قرار می گرفت اما همانطور گه همه می دانیم تخریب و تمسخر راه جوانمردانه ای برای نقد یک اتفاق نیست.

 اکوسیستم فعالان حوزه فروش فضای مجازی آنقدر بزرگ نیست که با یک توییت تحقیرآمیز بتوان کشور را تکان داد و از طرف دیگر آنقدر کوچک نیست که برای فعالیت در آن نیاز باشد یکدیگر را از صحنه خارج کرد.بعنوان یک تماشاگر و نه فعال این حوزه انتظار اخلاق بیشتری داشتم و در آینده دارم.

شاید کسانی به واسطه این که به نتیجه این کنفرانس خوشبین نبودند و با عدم حضورشان نمی خواستند به زعم خودشان در این ننگ شریک باشند،بعد از دیدن این جمعیت حیرت آور و نظم قابل توجه به نتایج ناخوشایندی رسیدند که عکس العمل های آنچنانی را در پی داشت.

شاید عده ای واقعا دلسوز این حوزه بوده اند و از روی همین اصل مبادرت به مقابله کردند و درصد زیادی از آنها راه خوبی انتخاب نکردند.

عده ای هم از آنطرف ماجرا مقابله به مثل کردند و منتقدان را با هاپوی خود! قیاس کردند.حتما حمید سپیدنام که هوشش در ارائه و برندسازی مثال زدنی ست هم می داند این راه مقابله به مثل نیست.قطعا همه ما می دانیم که ارزش افراد به تعداد فالوور نیست اما وقتی فضا ملتهب می شود،منطق تحت الشعاع قرار می گیرد.

موضع درست همان بود که دکتر شایان عرفانیان در مناظره رادیویی چند شب پیش و منتقدانش در همان برنامه و دکتر بهزادحسین عباسی در صفحه اجتماعی اش اتخاذ کردند : قبول کاستی ها،نقد و پاسخ به آنها با رعایت احترام نسبت به طرف مقابل.

فراموش نکنیم مردم دائما در حال مشاهده و اظهارنظر درباره ما هستند.امیدوارم کنفرانس بعدی با بهره گیری از همه توانمندی اساتید این حوزه و برطرف کردن نقایص قبلی،باشکوهتر و بزرگتر برگزار گردد.



محمدرضا مهرپویا (کارفرمانیوز)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه اطلاع رسانی کارفرمایان پایگاه اطلاع رسانی کارفرمایان